Τετάρτη 21 Μαΐου 2014

ΕΛΛΗΝΑ ΣΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΚΑΛΙΚΑΝΤΑΡΟΥΣ ΣΤΑ ΜΥΑΛΑ!

Μία η Αγία Εκκλησία Μου.
Ένας ο Λαός Μου.
Ένα το Άγιο δισκοπότηρό Μου...
Μία η καρδιά μου
εσύ και το Εγώ Μου Έλληνά μου.
Εγώ ο Ουρανός της ψυχής Σου,
Εσύ ο ορίζοντάς Μου.
και σήμερα τυφλός, νεκρός από Αγάπη...μαρμαρωμένος στέκεις και τον αντίχριστο προσκυνάς.
***

Καλικαντζάρους σου πέρασαν στα μυαλά...
και σου πριονίζουν του δένδρο της ζωής τα κλαδιά...
ανάσταση Αγάπης ποτέ να μην γνωρίσεις στην ζωή σου.

Αντίχριστοι διδάσκαλοι ποιμένες πόρνοι στην καρδιά,
ανθρωποφάγοι εβραίοι που μισούν την Χριστή μας λευτεριά...
πλανούν τον Λαό Μου.

Και ο καιρός ελήλυθεν Αδέλφια μου.
Να Αγαπήσουμε την Ελλάδα μας και να την Ντύσουμε με τα Χρώματα της Αγιάς Σοφιάς.
Καιρός να χτυπήσουν του κόσμου όλου οι καμπάνες,
και να ζήσουμε ελεύθεροι Έλληνες ξανά τα Χριστά.

Μία η Εκκλησία μου, μα εκατοντάδες κομμάτια διαμελισμένη σήμερα..από τσαρλατάνους μασόνους Αλή-πασάδες...που το κορμί Μου διαμέλισαν...την Ελλάδα δολοφόνησαν.
και δεν υπολόγισαν στου Θεού και Χριστού μας...τον Ιωάννη Μας τον πένη Βασιλιά !

***
Στο όνομα του Πατρός και του Υιού και του Αγίου Πνεύματος !

στο Όνομα το Άγιο του Δεσπότη Κύριου Ιησού Χριστού Αρχιερέα μας.

Χρει σε όσους προσκυνούν εβραίους για βασιλείς τους.
Χρει εσάς ανάθεμα που ορκίζετε κανιβάλους να διοικούν τον Έλληνα Ορθόδοξο Λαό Μου.

ΑΝΑΘΕΜΑ (= εκτός Ορθοδοξίας) ΣΑΣ ΠΑΤΈΡΕΣ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΆ ΣΑΣ !

Ό,ΤΙ ΓΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΑΪΖΑΤΕ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ....ΚΑΙΡΟΣ ΑΙΩΝΙΑ ΝΑ ΤΟ ΤΡΩΤΕ ΕΣΕΙΣ !

ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΑΣ ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΤΗΣ !
ΖΗΤΩ Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΕΑ ΜΑΣ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ !

ΖΗΤΩ Η ΠΑΝΑΓΙΑ Η ΜΗΤΕΡΑ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ !
ΖΗΤΩ Η ΑΓΑΠΗ ΜΑΣ !
ΖΗΤΩ Η ΑΘΑΝΑΤΗ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ !

ΑΔΕΛΦΙΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΠΡΟΣΚΥΝΑΤΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΔΕΣΠΟΤΟΥ ΤΗΣ ΕΝΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΤΗΣ ΓΗΣ... ΤΟΝ ΔΕΣΠΟΤΗ ΧΡΙΣΤΟ ΔΕΝ ΑΓΑΠΗΣΕ ΚΑΝΕΙΣ ;;;;; 








ιωάννης βασιλεύς των μπάσταρδων παιδιών των ραββίνων δεσποτάδων της Ιεράς Συνόδου των Ελλήνων...
ηγούμενος των γυμνών ασωμάτων της εν Άθω Βασιλείας.