Παρασκευή 1 Μαρτίου 2013

Εσύ ψυχή χειρότερη του Ιούδα με τι μούτρα θα φιλήσεις τον Υιό μου την Δεύτερη φορά;


***
μια σταγόνα από τα δάκρυά σας 1000 φιλιά του ιούδα μπροστά στην εικόνα μου εσείς που με ασπάζεστε...
διότι όσα τάματα και να μου κάνετε, όσα κεριά και να μου ανάβετε εσείς τον Υιό μου ποτέ σας δεν αγαπήσατε, την Εκκλησία Του ποτέ δεν αγαπήσατε, γιατί όσο με ευλάβεια μέσα στην εκκλησία στην εικόνα σας φανερώνετε, τόσο έξω από αυτήν κάνετε ό,τι σιχαίνομαι Εγώ και ο μοναχογιός Μου και αληθινός Θεός.

Αν το φιλί του Ιούδα είναι τρισκατάρατο, τότε εσείς σπέρνετε από μόνοι σας χιλιάδες φορές την κατάρα των παιδιών σας, διότι Έλληνες μου γλυκό το φιλί του ιούδα όσο και η αγάπη σας και τα λόγια σας μπροστά μου, τότε…  
Κανείς σας δεν πίστεψε στον Υιό μου, γιατί κανείς σας δεν έχει σήμερα μέσα του την Ανθρωπιά.

Κανείς σας δεν πιστεύει στην Αγάπη των Ελλήνων την ουράνια θεολογία, και προσκυνάτε σήμερα ζωντανοί νεκροί τον μαμωνά. Ο ιούδας μια φορά πρόδωσε και πήρε 30 αργύρια και μ’ αυτά αγοράστηκε χώμα ελληνικό, και σήμερα εσείς πουλάτε τα παιδιά σας , την γη σας και την Εκκλησία του Πατέρα μας Θεού για την δόξα του εγώ-θεού σας, για το χρήμα και την πορνεία του κορμιού σας. Και το Αίμα Μου, που ρέει μέσα στο σώμα του Υιού μου και τούτον τον Πατέρα Θεό που αγάπησε τόσο πολύ τον κόσμο, ώστε ο πας πιστεύων εις αυτόν να έχει ζωήν αιώνιον, εσείς στέλνετε έξω από την εκκλησία Μου την σταύρωση του λαού Μου.

Λαός μου στο ένα το άγιο το Πνεύμα εσύ ελληνίδα ψυχή, σταυρωτής του παιδιού Μου εσύ ελληνίδα ψυχή, στον σταυρό του Θεού Μου εσύ ελληνίδα ψυχή, που μεταμόρφωσες τα χρηστά μου σε ιούδα, τον Χριστό Μου σε σατανά και το εγώ Μου το σέρνεις στα μάτια του κόσμου ως μια πόρνη.

ΟΥΑΙ σου πόρνη ψυχή, ΟΥΑΙ σου πατέρα του σατανά, ΟΥΑΙ σου εκκλησία ιεραρχών λαϊκών του διαβόλου, ο Υιός Μου έρχεται, ΟΥΑΙ ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΙ, υιοί του σατανά.
***
Στο όνομα του Πατρός και του Υιού και του Αγίου Πνεύματος και των εν σαρκί Αγγέλων Ιεροσολύμων του Άθωνα και του Θεού των πάντων της ανθρωπιάς,
πώς τολμάτε να ονομάζεστε Ορθόδοξοι Έλληνες όταν την Μία Εκκλησία διαμελίσατε και ο αδερφός τον αδερφό σταυρώνει;
πώς τολμάτε να ζητάτε εσείς Ορθοδοξία, ευτυχία, υγεία την ώρα που καταριέστε ο αδερφός τον αδερφό;
πώς τολμάτε εσείς παπάδες να μιλάτε για μαύρες μαγείες και σατανά και όνομα της αγάπης εσείς να θησαυρίζετε και να βασιλεύετε την ώρα που ο λαός μου πεινά;

Εσύ ψυχή χειρότερη του Ιούδα με τι μούτρα θα φιλήσεις τον Υιό μου την Δεύτερη φορά;
Εσύ Έλληνα πώς τολμάς να μιλάς για Θεό και Ελλάδα, την ώρα που εσύ την εικόνα Μου προσκυνάς ως εικόνα του εγώ σου, και καυχιέσαι πως είσαι εργάτης του Υιού Μου και εν τω ονόματί Του σπέρνεις το μίσος, την διχόνοια και τον σατανά;
***

Ορθοδοξία εστί Αλήθεια κι Αλήθεια εστί η αγάπη των αλλήλων ως τον Χριστό και το εγώ Μου, τα δυο κορμιά σε μια ψυχή, το άρρεν και το θήλυ αιώνια να ζει μέσα στο πνεύμα και την γνώση του αγίου Ευαγγελίου. 
Ορθοδοξία εστί Ελλάδα με ζωντανά τα όσια και τα ιερά της, με ζωντανό Θεό, με ζωντανή αγάπη, με ανδρεία, ταπείνωση και σοφία. Σήμερα δεν είστε Ελλάδα, αλλά χειρότεροι από τον ιούδα, σήμερα δεν σταυρώνετε μόνο τον Χριστό μα και εμένα την Παναγιά, μα και του Θεού τον Ιωάννη.
Οι Έλληνες πρόγονοι Μου έριξαν το αίμα τους για την ελευθερία, σήμερα εσείς πουλήσατε όλα του Θεού που σας χάρισε τα δώρα, τα αγαθά.
Μετανοήστε λαϊκοί και ιεράρχες, γραμματείς και φαρισαίοι, διότι κανένα έλεος δεν θα δείτε τώρα που έρχεται ο Υιός Μου και όλα θα γίνουν σαν αστραπή.