Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2013

ΣΗΜΕΡΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΣΟ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΣΤΕ;

***
ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΔΥΣΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ,ΤΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΩΝ ΝΕΦΕΛΙΜ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΜΒΡΟΣΙΟ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ... ΤΩΝ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΩΝ ΑΓΙΟ !!!!!!!!!!!!!!
ΕΓΩ Ο ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΟΥ ΑΧΡΟΝΟΥ ΘΕΟΥ, Ο ΗΓΗΤΩΡ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΤΟΥ ΑΧΡΟΝΟΥ ΚΑΙ ΑΪΔΙΟΥ ΘΕΟΥ Ο ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟΣ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ :

σαν τον λέοντα στο βασίλειο Του....
έτσι και ο Ιησούς Χριστός μας, τους Λύκους θωρεί, που τρώνε ως αρνιά τα παιδιά Του.
που γεννήθηκαν από την Αγάπη του Θεού και Πατέρα να ζουν στο βασίλειό τους.
μα οι βασιλιάδες της γης των Ελλήνων αδέλφια μου, ως αρνιά σφαγμένα σας κρύβουν την Αλήθεια... αυτήν την Αλήθεια αγάπες μου..που ο Ιησούς Χριστός μας είπε:

ό,τι εσείς Εγώ.
ό,τι Εγώ εσείς Ελλάδα μου.

σήμερα Έλληνες πόσο Ελλάδα είστε;;;
και πόσο ισραήλ;;;
πόσο Ορθοδοξία της Αγίας του Θεού Εκκλησίας είστε;
και πόσο ιερείς των τεσσάρων μιναρέδων τον θεό .....πολίτευμα εσείς ακολουθείτε;


ανάθεμα σε όσους δίνουν εξουσία στους υπουργούς ισραηλίτες να κυβερνούν την Ελλάδα.....
ανάθεμα έχετε εσείς που φορέσατε άμφια του Θεού του ανθρώπου και ορκίσατε ισραηλίτες για βασιλείς των Ελλήνων, των Ορθοδόξων βαπτισμένων, να κυβερνούν τους Ουρανοπολίτες Έλληνες· να είναι οι Έλληνες σήμερα η κατάντια του λαού Του Χριστού στα δικά σας χέρια.

ιδού εσείς Έλληνες αρνιά.... στην καρδιά λιοντάρια μου......πρόβατα σας κατάντησαν οι λύκοι..... που ως πρόβατα σας τρώνε στα κυριλέ σαλόνια τους οι εβραίοι σήμερα............νεκρά λιοντάρια μου...αθάνατοι Έλληνες, μεσσίες των εβραίων πλανεμένοι..........

Εγώ ειμί η φωνή, εσείς ο Ναός της φωνής και ο Λόγος μου το πνεύμα της καρδιάς σας.


Πατήρ
Υιός
Πνεύμα
εσείς
Εγώ
Ελλάδα
Εγώ ειμί το Α και το Ω είπε ο Χριστός ο Λόγος.
Αυτός που είδε εμένα είπε ο Χριστός είδε τον Πατήρ Μου.

Ιδού Έλληνες, όποιος είδε τον Λόγο, είδε τον Χριστό.
Και όποιος Χριστόν εβαπτίσθηκε, Χριστόν ενενδύθηκεν.
Και όμως Έλληνες, σήμερα Χριστόν αγαπάτε στην εικόνα, και χάρη στη δική σας ουσία, εγώ χώμα ειμί.
Ντροπή σας, ομοφυλόφιλοι, νόμιμοι ορθόδοξοι εβραίοι.
Ντροπή σας Έλληνες.
Όσο την εικόνα του Χριστού αγαπάτε, ιδού εσείς...την Ουσία Του δεν ομολόγησε κανείς.

Μετανοείτε....


ιωάννης
Ο Χριστός να σας ευσπλαχνιστεί....