Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2013

Η ΕΛΛΑΣ ΣΗΜΕΡΑ ΠΡΟΔΟΘΗΚΕ ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΕΣ MADE IN EUROPE

***
κάποτε ο βασιλιάς τους τούρκους πολεμούσε,
και ο στρατός του θυσιάστηκε για τα ιερά Του και τα Ελλάνια όσιά Του,
που σήμερα η Ελλάδα εάλω όχι από τούρκους, ούτε από εβραίους, αλλά από Έλληνες προδότες ορθόδοξους Χριστιανούς·
από παπάδες και δεσποτάδες ....που με εικόνα Χριστού, οι αντίχριστοι πωλούν την Ελλάδα και τα ιερά της, στα ξένα βάρβαρα έθνη....

η Αγία Τριάδα έγινε από Θεός και Εκκλησία της του Θεού Αγίας Σοφίας, σε σοφία του κεμάλ ατατούρκ και των εβραίων...νόμιμα, χωρίς βόλι και πυραύλους.... μα με πνεύμα ευσεβών απατεώνων δημοσιογράφων....
με πνεύμα αρχιεπισκόπου βαρθολομαίου, του ιερού κορανίου του τον θεό...
και με πνεύμα πορνείας, της δικής σας έλληνές μου....σταυρωτές του Χριστού και της Παναγιάς...
με την Αγία του Θεού Εκκλησία.....Ορθόδοξος Έλλην από εσάς δεν είναι τελικά κανείς.

παρά μια χούφτα Ανθρώπων.....
και εσείς τους ψάχνετε με ευσέβεια να τους σταυρώσετε...
ουαί ουαί ουαί σας έλληνες made in europe...
ουαί ουαί ουαί !!!!!!!!!!!!
έλληνες των νόμων της hagis.

εγώ ειμί ο ιωάννης του Θεού Χριστού ο των Ελλήνων ευαγγελιστής...
εσείς ορέ γονείς των τούρκων προσκυνημένοι και με τους νόμους των εβραίων εν ελλάδι ερωτευμένοι..... ένα σας λέγω....
από εσάς δεν θα έχει τύχη κανείς.


όπως τα κρόσσια από το πετραχήλι ...
έτσι εσείς ιεράρχες του ταλμούδ εν ελλάδι… θα κρέμεστε από τα πετραχήλια σας αιώνια να ξεψυχάτε στην κόλαση σας, που σπείρατε στον Λαό μου...

και για τους μετανοημένους Έλληνες Ορθοδόξους, αλληλούια, ήγγικεν ο Θεός του Ανθρώπου στην Ελλάδα των Εθνών του Ανθρωπισμού...

φύγε νύχτα φύγε να χαθείς,
να πας στο τέλος της γραμμής,
να μην σε ξαναδούνε μάτια σαν και τα δικά μου,
το τέλος σου νύχτα στην δύση σου κοίτα,
εγώ ειμί ο βασιλεύς ιωάννης, και σου έχω μαχαίρια από αιώνια του Θεού και Πατρός μου την φωτιά,
εγώ ειμί η Ελλάς....ουαί σας μπάσταρδοι .

ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ, ΣΑΣ ΕΙΔΑ, ΣΑΣ ΓΝΩΡΙΖΩ ΚΑΙ ΜΕ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ, ΚΙ ΕΧΩ ΤΟ ΙΕΡΟ ΔΡΕΠΑΝΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ, ΔΩΡΙΣΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΦΗΤΗ ΗΛΙΑ....ΠΟΥ ΟΙ ΟΥΡΑΝΟΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑΖΟΥΝ ΧΡΙΣΜΑ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΟ.
ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΜΑΣ, ΕΛΛΗΝΕΣ...ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΟΝΟΜΑΖΟΥΝ ΒΑΣΙΛΙΑ ΤΟΥΣ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΜΕΛΧΙΣΕΔΕΚ τουτέστιν ΒΑΣΙΛΕΥΣ ΕΙΡΗΝΗΣ, ΒΑΣΙΛΕΥΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ, Ο ΑΠΑΤΩΡ, Ο ΑΜΗΤΩΡ, Ο ΑΓΕΝΕΑΛΟΓΗΤΟΣ... ΜΗΤΕ ΑΡΧΗ ΗΜΕΡΩΝ, ΜΗΤΕ ΖΩΗΣ ΤΕΛΟΣ ΕΧΩΝ, ΑΦΟΜΟΙΩΜΕΝΟΣ ΔΕ ΤΩ ΥΙΩ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, ΜΕΝΕΙ ΑΡΧΙΕΡΕΥΣ ΕΙΣ ΤΟ ΔΙΗΝΕΚΕΣ.

Έλλην Ορθόδοξε Χριστιανέ, εσύ εικόνα και ομοίωση του Θεού....
εσύ το εν που σου χάρισε ο Πατέρας μας Θεός, να είσαι εσύ ό,τι κι Αυτός.
Κι εγώ ήρθα να σου πω...στο σπίτι σου να σε καλέσω....και να φορέσεις το ένδυμα εμάς των Ορθοδόξων Χριστιανών, αυτών που ευλόγησε η Αγία του Θεού Σοφία.
Λάβετε φάγετε εμένα τον Ιωάννη, εγώ ειμί ο Λόγος του Χριστού και της Μητέρας μας Παναγιάς, Αυτήν που βεβηλώσατε όλοι εσείς...θνητοί και πεφωτισμένοι.
Εγώ ειμί αυτός που μισήσατε...εσείς οι αγαρηνοί του αντίχριστου υποτακτικοί.
Εγώ ειμί αυτός που ήρθα να κάψω το ψέμα, με την Αλήθεια του Κυρίου μας και Θεού μας Ιησού Χριστού.

ο έχων ώτα ακουέτω....ο έχων μάτια ας δει....


ιωάννης, ηγούμενος των αοράτων και γυμνών ασκητών του Αγίου Όρους.
...του τουρκοκρατούμενου από τον αντίχριστο πατριάρχη ταλμουδιστή βαρθολομαίο.

ξυπνάτε εγώ ειμί ο βασιλεύς....εσείς το στέμμα του Πατρός μας.
εγώ ειμί η αλήθεια...σε σας χαρίζω το σπαθί μου....σπαθί μου ο Λόγος του Κυρίου!!!
φωτιά μου η αγάπη σας Έλληνές μου....ό,τι αγαπάτε τούτο θα λάβετε.
Γεννηθήτω το θέλημά σας.