Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2013

Η ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΣΤΗΝ ΓΗ


***
Ο Ιωάννης μίλησε....και του σκότους τα φωτεινά αστέρια του κόσμου,
κάτω στη γη, συνετρίβησαν (τουτέστιν οι άγιοι πατέρες του έθνους του σατανά).
Αστέρια βουτηγμένα στο ψέμα, χριστιανοί ορθόδοξοι στην εικόνα
και να προσκυνούν στην ουσία τους, το γενιτσαρικό των ραβίνων το πνεύμα…
και μπροστά στα μάτια σας, σταυρώνουν οι γνωρίζοντες πολύ καλά το τι ποιούσι, όχι μόνο τον Χριστό, μα και την Παναγιά.
Αστέρια λαμπρά, μολυσμένα, νεκροί πλανήτες χωρίς καρδιά,
υποκριτές και ψεύτες οι άνθρωποι.
Έλληνες Αθάνατοι, νεκροί από ελληνική καρδιά.

Χωρίς γη το κορμί, χωρίς πατρίδα η ψυχή,
νεκροί τυφλοί, που μέσα στη ζωντανή στιγμή τους
σκοτώνουν την ιστορία των αιώνων,
Έλληνες, που χαροπαλεύουν μέσα στου σκότους τον κυκεώνα,
δολοφονημένοι από την μάνα τους την πόρνη, που διοικεί τα ύδατα,
στη θάλασσα και στη στεριά.
Μέσα στην έρημο του τίποτα χωμένη,
καβάλα επάνω στον δράκοντα, μάνα γαλουχημένη
να δολοφονεί σαν έχιδνα τα ίδια της τα παιδιά.
Αυτή είναι η πόρνη, η Βαβυλώνα η μεγάλη που πλάνεψε τα έθνη,
που τη προσκυνάνε ως μεσσία τους,
και αντί για Χριστό, προσκυνούν τον σατανά για μεσσία τους,
οι "ου γαρ οίδασι"....,μα γνωρίζουν πολύ καλά το τί ποιούσι.
Αυτοί που στην εικόνα, κρατάνε το στέμμα της Ουράνιας Βασιλείας κάτω στη γη, που στερέωσε ο Ιησούς Χριστός μας.
Και υποχθόνια ημέρα μεσημέρι σταυρώνουν εμάς τους Έλληνες, ορκίζοντας για βασιλιάδες στην Ελλάδα μας, το καταραμένο έθνος των εβραίων....
και έτσι σήμερα οι Έλληνες, οι νεκροί από το πνεύμα των αγίων πατέρων μας,
νεκροί από χρηστά....
ως αρνιά στα θυσιαστήριά τους μας σφάζουν, οι ντυμένοι δεσπότες οι πανούργοι, ντυμένοι με άσπρα νυφικά !!!!

Αρχιμανδρίτες και δεσπότες των ισραηλιτών, κακούργοι ιούδες ισκαριώτες,
που δολοφονούν την αγνότητα, την αλήθεια και τον Ελληνισμό.
Αυτοί που σταυρώνουν σήμερα την Ορθοδοξία εμάς των Ελλήνων.
Σπέρνοντας ως γεωργοί, τον φόβο, τον φθόνο, την δειλία και το μίσος...
να έχει ο Έλλην για στεφάνι της παιδείας του, και να φθονεί ο αδερφός τον αδερφό.

Αδέρφια μου Ορθόδοξοι Χριστιανοί,
εγώ ειμί η φωνή των Ουρανών στη γη.
Εσείς η Ορθόδοξοι Χριστιανοί, ο Υιός Μου.

***
Στο όνομα του Πατρός, του Υιού και του Αγίου Πνεύματος
στα χέρια σας αφήνω την γραφή μου, που χάρισε ο Θεός την πένα μου....
κι εγώ τη παραδίδω στα δικά σας χέρια,
μα σας παραδίδω και τα σα εκ των σων, της ψυχής μου το ολόλευκο χαρτί,
ο Θεός να σας χαρίσει, ό,τι γράφετε εσείς για μένα.
Ακούστε τον λόγο μου και ευαγγελιστείτε τα Ορθόδοξά μας και τα ιερά του Ιησού Χριστού μας, εμάς των Ελλήνων τα χρηστά.

Ιωάννης του Θεού.