Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2013

ΕΦΤΑΣΕ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΒΑΒΕΛ

***
και εν αρχή των πάντων της νόησης είναι ο Λόγος.
και ο Λόγος είναι η αρχή της δικαιοσύνης και της παιδείας του ανθρώπινου Παντός.
και ο Λόγος είναι ο Θεός, και την εικόνα Του ο Θεός μεταμορφώνει τον Ελληνισμό σε ουσία Του ως έν και Αυτόν.

ο Λόγος είναι ο Χρόνος του Αιώνα, της Αθανασίας του Ανθρώπου που με τον Λόγο του Χριστού μας γίνεται το εγώ μας, το Εσύ του Πατέρα Θεού, δια του Λόγου Του Σωτήρος Χριστού μας, εμάς του καθ΄ενός Ορθοδόξου Χριστιανού.

και αποκτούν τον ζήλο της Θείας Χάριτος, που δεν φθονούν πια ο αδελφός τον αδελφό, αλλά φθονούν τους ιουδαίους δεσποτάδες του αντίχριστου… που αντί τον Λόγο της Ανθρωπιάς της Αγάπης του Χριστού, μας... οδηγούν την παιδεία των Ελλήνων στα θέλω του σατανά σιωνισμού.

(Εδώ Έλληνές μου, είμαι εγώ που σας γράφω αυτήν την ανάρτηση, εγώ ο γεννημένος...το πνεύμα ως Έλλην· και όχι του Πάγκαλου ως μη Έλληνα, όπως εσάς των Ελλήνων την καρδιά, που σας βάπτισε η εκκλησία της Ελλάδος που προσκυνά επίσημα το "άγιο κοράνι" !!!!! του οικουμενικού σας πατριάρχη, και όλοι οι Έλληνες προσκυνάτε.
Και εσείς καταντήσατε ως Ορθόδοξοι Χριστιανοί να είστε υποταγμένοι στα θέλω της hagis και της troika, που για τρίτο φύλο έχει την αρσενοκοιτία των ομοφυλοφίλων, που ευλογεί η Ορθόδοξη Εβραϊκή εκκλησία της Ελλάδος, την οποία εσείς οι Έλληνες προσκυνάτε σήμερα.

Να είστε άνδρες υπερήφανοι του Μ. Αλεξάνδρου στην εικόνα η χώρα, και στην ουσία να είστε αυτοί που προσκυνούν τους νόμους και τον θεό της hagis· που τη Βαρδάσκα την γιουγκοσλαβική...την έχουν για μητέρα των Ελλήνων Μακεδόνων,
που τα γράμματα της βασιλεύουσας του Μ. Αλεξάνδρου σήμερα νόμιμα ονομάζονται γιουγκοσλαβικά.
Εγώ ειμί το φως του Πανάγιου Τάφου, της θνησιμότητας εμάς των Ελλήνων, που ο Ιησούς Χριστός, ο Ουράνιος Θεός, μας ευλόγησε με την Βασιλεία Του των Ουρανών... στη γη.

Εσείς Έλληνες στην εικόνα σήμερα, είστε του σουλεϊμάν tv και της ομοφυλοφιλίας σας υποτακτικοί και σταυρωτές του Ιησού Χριστού και της Παναγιάς στη γη.
Αυτή τη γη που δόξασε τον Θεό των Ανθρώπων.
Αυτή τη γη που σήμερα οι εβραίοι φρόντισαν... να είστε ως τον Χριστό και εσείς καταραμένοι)....... βάλτε εσείς άνθρωποι το εγώ σας τώρα, μπροστά στο Εγώ του Λόγου του Θεού.....και δικαιολογηθείτε …για τις μαύρες μαγείες που σας συμβούλεψαν αυτοί που φορούν το ένδυμα της ιεροσύνης του Πατέρα μας Θεού...που ο Θεός μας συνέτριψε τον άδη.

***
Κατάρα δίνω σε όλους τους δεσπότες και μητροπολίτες και παπάδες που δεν αντιστέκονται αλλά και που συμμετέχουν στην σταύρωση του έθνους των Ελλήνων !!!!
Και ως Αγία Τριάδα αντί τον Πατήρ "Νούν" και "Υιό" Λόγο , και Άγιο Πνεύμα , έχουν για πατέρα τους τον θεό του Καραμανλή, του Τσίπρα, του Τσοχατζόπουλου και τον θεό του Παπούλια και της πόρνης Διαμαντοπούλου των νηπίων παιδείας του μέλλοντος της Ρεπούση ομοφυλοφιλίας...του Πάπα προσκυνητές, όπως εσείς οι τυφλοί και νεκροί, Έλληνες στην εικόνα και στην ψυχή, άξιοι πόρνοι και σιχαμεροί....που τους προσκυνάτε και ευελπιστείτε στα πρόσωπά τους τον μεσσία σας.

Εσείς... οι μη ιδόντες το τί ποιούσι αλληλούια, μα εσείς... όπως εσένα βαρθολομαίε του «αγίου» Κορανίου σου και των υποτακτικών σου, που σε γ@@@ οι θεοί σου... της παγκόσμιας τάξης ΣΟΥ και των πού@@@δων που ντύθηκαν παπάδες !!!
Ουαί σε σένα άρχοντα του Ισραήλ.

αδέλφια μου σταυρωμένες ψυχές -όπως του Χριστού μας το κάθε Εγώ μας- που ο Λόγος Του Φωτίζει το Εγώ μας με την ματιά του Ιησού Χριστού στον κάθε εαυτό μας.....και αντί μόνο Αυτόν, Εμάς στο Εγώ Του την Ελλάδα μας Ελληνίδες Ψυχές Μου... σας έντυσαν ως μεσσία της Ελλάδας την troika...

εγώ ο ιωάννης ηγούμενος της ελευθερίας του λαού του Ουρανού στην γη.
εγώ ο Λόγος του Θεού στην γη, και ως άνθρωπος ο βασιλέας Του Θεού σε Εσάς.
ως ιούδας της επίσημης εκκλησίας των κίναιδων μη Ορθοδόξων Χριστιανών δεσποτάδων....σας ευλογώ....
κρεμάστε από τα πετραχήλια όσους δεσποτάδες πρόδωσαν την Αγία Ιεροσύνη των Ελλήνων υιών του Θεού Ορθοδόξων...
και φτύστε στα μούτρα τον κάθε λεχρίτη που ως εκκλησιαστής και ιεράρχης όπως τον ιερόνιμο και νικόλαο Μεσογαίας και αμβρόσιο Αιγιαλείας... που τόλμησε να ορκίσει εβραίους παιδεραστές και κλέφτες των ανθρώπων, να υπηρετούν οι Έλληνες ως Ορθόδοξοι την troika.

ουαί σε εσένα δεσπότη, που βρίζεις ποιμένες γιατί αντιστέκονται στην ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛ ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ.
ουαί σε εσένα ......που προσκυνάς των Τούρκων των τεσσάρων μιναρέδων τον θεό για πατριάρχη Έλληνα...

ουαί σε εσένα παιδί μου, που είσαι μοιχαλίδα στον νυμφίο σου Χριστό....


εγώ ειμί ο Λόγος....εγώ ειμί το λευκό χαρτί του μέλλοντος αιώνος αμήν… αυτό το χαρτί και το μελάνι του Ιωάννου του Αγίου Ευαγγελίου η ουσία... και ...εσείς ό,τι ποτέ δεν αγαπήσατε....τον Πατήρ του Χριστού, και τον Λόγο Αυτού.....Αμήν......

***
ποιμένας κουλοχέρης ο γελοίος του "κάτι ψήνεται" ηγούμενος των μπάσταρδων παιδιών των μούτρων σας....κατάντια της Ελλάδος.
Εγώ ο Ιωάννης των Ουρανών στη γη ευαγγελιστής.
Σύζυγος αειπάρθενος εις τον Αιώνα... ο αγκαλιάζων ως θνητός τον βασιλέα και ευαγγελιστή μου.

Ιωάννης Βατατζής, βασιλεύς της Αιώνιας Ελλάδας των Ελλήνων !!!!!

Εδώ εγώ ένας άνδρας, που στο αίμα μου της ανθρωπιάς κυλάει η Παναγιά.
Εδώ εγώ το "εμείς"...οι γυμνοί ασκητές του Ιωάννου, ο Λόγος του Ιησού Χριστού, του ανθρώπου η σωτηρία.
Εδώ η Ελλάς, στο Άγιον Όρος της λατρευτής μας της Παναγίας η Ουράνια Αλήθεια.
Εδώ εμείς αδέλφια μου Έλληνες, όχι εμείς, όχι αυτός, όχι αυτοί...μα ναι....εμείς η Αλήθεια, το εγώ του μόνου βασιλέως, του μόνου Μεσσία,
του μόνου Λόγου της Ανθρωπιάς, εμείς η Ελλάδα....ο Υιός του Ανθρώπου.

Εμείς ο εχθρός των εχθρών μας...της επίσημης εκκλησίας των παράνομων ισραηλιτών εν Ελλάδι, του κράτους του Αμβρόσιου Αιγιαλείας και Νικολάου Μεσογαίας και των γ@@@ τους....των ομοφυλοφίλων τους τον θεό.
Εγώ ο Ιωάννης Βατατζής τους καταδικάζω....σκωληκόβρωτοι εις τον Αιώνα των Αιώνων να μείνουν... κι εγώ μαζί τους χαμογελαστός να τους κοιτώ επάνω στους τρείς σταυρούς των Ελλήνων.
Εγώ με τα σκουλίκια του ταλμούδ, και της ευλογίας της επίσημης εκκλησίας της Ελλάδος του βαρθολομαίου και του Αμβρόσιου Αιγιαλείας...που δεν κάθισα να με γ@@@....όπως οι ευσεβείς εβραίοι σήμερα γ@@@ 12χρονα παιδιά....γενηθήτω το θέλημά σας.
Εγώ ειμί ο αιώνιος Στέλιος....και δοσμένος στο κατά Ιωάννην Ευαγγέλιο...ως ο Ιωάννης σου ελληνίδα ψυχή.

Πούστηδες... κλέφτες, τσογλάνια, παιδεραστές, ευσεβείς, κίναιδοι δεσποτάδες....
Το τώρα δικό μου, το μετά του Θεού...μα ως ευλογημένος από Ουράνιους Αγγέλους του Θεού και βιώνοντας στο σώμα και στην ψυχή, την Θεία Χάρη της Αειπάρθενης μας Παναγιάς....ένα σας λέγω, σας αγαπώ πολύ.


***
Παπαδάκη του ant1 tv
Τράγκα της μασσονίας tv
και όλοι εσείς οι αυτεπάγγελτοι εισαγγελείς του ψευδοπροφήτη tv εν Ελλάδι, θέμα εν τω αιωνίου ειδήσεων του κόσμου.

Μόνο σε ένα σημείο της Ελλάδος, από τον ορυκτό πλούτο αρκεί ο κάθε Έλλην να πάρει από 96δις ευρώ.!!!!

Θέμα που θα γράφουν οι ειδήσεις της Ελλάδος:
Οι δημοσιογράφοι απέκρυπταν από τους Έλληνες, πως οι ισραηλίτες που παρανόμως πήραν ελληνική ταυτότητα, σφάγιαζαν κάθε χρόνο χιλιάδες βρέφη και έπιναν ο αίμα των ως λατρεία και θυσία στον θεό του ισραήλ τους.
Και ότι ως Μεσσία είχαν τον Ιησού Χριστόν.
Δηλαδή εμάς τους Ορθοδόξους Έλληνες που στα πιστεύω των ψευτο-δεσποτάδων των 4 μιναρέδων του «αγίου» κορανίου, του πατριάρχη που πιστοποιεί τον λόγο της αληθείας μου,

εμείς οι Έλληνες είμαστε οι ψυχές των προγόνων μας, που μέσα στην κατάρα της σοφίας του θεού και αντίχριστου ισραήλ, σήμερα είμαστε (κατά αυτούς) οι ενσαρκωμένες ψυχές που αιώνια ενσαρκωνόμαστε, καταραμένοι να ζούμε ως ζώα και σκλάβοι τους, ώστε Αυτοί να ζουν αιώνια μετεμψυχωμένες ψυχές ως απόστολοι παύλοι της ουσίας μας, στα θέλω του θεού των εβραίων, να ζουν αυτοί αιώνια τον παράδεισό τους στη γη, χάρη σε εμάς τον μεσσία τους, όπως σήμερα η σκλάβα Ελλάδα στα θέλω της troika.

Μα έφτασε το τέλος της μεγάλης Βαβέλ.
Ιδού εγώ ο βασιλεύς σας, ο απεσταλμένος από τον Θεό Ιωάννης.
Ιδού εγώ η Ελλάδα, εγώ του Χριστού η εκκλησιά.
Ιδού εγώ φωνή που σας ρωτά: ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ Ή ΘΑΝΑΤΟΣ;
Ό,τι σπείρετε να θερίσετε.
Εγώ η Αθάνατη Ελλάς.

Ιωάννης βασιλεύς, της εν Χριστώ Εκκλησίας των Ελλήνων.

Υ.Γ: Παρακαλώ τους εν Χριστώ αδελφούς εις μετάνοιαν και τους καλώ εις προσευχήν και κλαυθμό μετά δακρύων, διότι όσο πολύ κι αν σας αγαπώ...αν δεν μετανοήσετε εν ονόματι Κυρίου, όσο κι αν με αγαπήσατε εμένα τον Ιωάννη τον Ευαγγελιστή του Λόγου, εγώ χώμα ειμί.

ΕΝΩΘΕΙΤΕ ΣΧΙΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΜΕΛΙΣΑΤΕ ΕΙΣ ΝΕΟ ΚΑΙ ΠΑΛΙΟ ΤΟ ΣΩΜΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ...ΤΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΜΑΤΟΣ ΜΟΥ !!!!
ΚΑΙ ΕΛΘΕΤΕ ΕΙΣ ΓΑΜΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑΝ ΜΕΤΑ ΤΗΣ ΤΑΠΕΙΝΩΣΕΩΣ ΣΑΣ, ΕΙΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΝ.
ΕΝΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΚΑΙ ΕΝΑΣ Ο ΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΣ ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΣΑΣ...ΚΑΙ ΕΝΑΣ Ο ΛΑΟΣ ΜΟΥ.
ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΥΙΟΙ ΚΑΙ ΘΥΓΑΤΕΡΕΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣΤΕ ΜΕ...ΚΑΙ ΑΛΗΘΩΣ ΛΕΓΩ ΣΑΣ...ΓΕΝΝΗΘΗΤΩ ΤΟ ΘΕΛΗΜΑ ΣΑΣ.

ΟΥΑΙ ΣΕ ΣΑΣ ΨΕΥΔΟΠΡΟΦΗΤΕΣ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛ.
ΜΕΤΑΝΟΕΙΤΕ Η ΕΛΛΑΣ ΑΝΕΣΤΗ !!!!


ιωάννης, ο του Χριστού η Ελλάνια Αλήθεια !!!!!!!!