Σάββατο 10 Μαρτίου 2012

Ο Λόγος


«Εν αρχή ην ο Λόγος, και ο Λόγος ην προς τον Θεόν, και Θεός ην ο Λόγος» (Κατά Ιωάννη, κεφ Α’, στ 1)

Εν αρχή ην ο πατέρας, και ο πατέρας είναι ο υιός, και ο υιός είναι ο Πατέρας… και εσύ άνθρωπε το Όνομα της ουσίας Του και Αυτός που είναι στην ψυχή.
Ορθόδοξη μετάφραση σε ουσία λέξεων Θεού :
«στην αρχή εμείς οι λέξεις που διαβάζεις (ή ακούς), και το Πνεύμα μας είναι εσύ άνθρωπέ μου, Εγώ Μου, εσύ»

Ο Λόγος εστί Πνεύμα ! Και έπλεξαν αγγέλους τα γράμματα, λέξεις με ουσία αλήθειας από στόματος του Θεού, και δόξασε ο Θεός τον άνθρωπο, επικοινωνώντας ο Θεός μαζί του, χαρίζοντάς του νέα μυαλά και νέα νόηση, στο τι εστί Αγάπη, στο τι εστί Ανθρωπιά.

Ο Λόγος είναι το αντίδοτο για τον άνθρωπο που θέλει να μάθει την αλήθεια, διότι οι άνθρωποι φοβήθηκαν τον Λόγο.

Ο Λόγος είναι το φανερό σημείο της ύπαρξης μιας άλλης διάστασης με αυτήν την γνώση της κατάρας της γης.
Ο Λόγος Είναι το άλας της ζωής .
Ο Λόγος Είναι το νερό της αγάπης, και η ψυχή του Αίματος της ο Ιησούς Χριστός… ο Μεσσίας του ανθρώπου.

Αυτός που ήρθε σαν αρνί αγνό και Φως, και ως λύκος θα έρθει να καταφάει τους λύκους του Λόγου των προβάτων Του.... τους ψεύτες, τυφλούς και μαρμαρωμένους στην καρδιά, νεκρούς από Χριστού αγάπη.

Ο Λόγος Είναι Ζωή, θείος έρως, μετουσιώνεται η επίγνωση του Είναι του Ανθρώπου με το Είναι Του, ως νερό ξεδιψά τον Νου, πλημμυρίζοντας την καρδιά με την απέραντη και Αιώνια αγάπη. Αγαπάτε αλλήλους ως εαυτόν !

Διδαχθείτε από αυτά που γνωρίζετε ως άνθρωποι, επάνω στην οδό που φωτίζει η Ιερή διδασκαλεία του Λόγου, Κύριου Ιησού Χριστού στο εγώ σας.

Ευλογημένος εσύ που μελετάς την Αγία Ορθόδοξη και μία Εκκλησία του Ιησού Χριστού.
Πολλές φορές ούτε ο κόπος, ούτε οι μετάνοιες, ούτε οι σταυροί προσελκύουν τη χάρη. Υπάρχουν μυστικά. Το ουσιαστικότερο είναι να φύγεις απ’ τον τύπο και να πηγαίνεις στην ουσία. Ό,τι γίνεται, να γίνεται από αγάπη.
Της στομάχου σας η πικρία ο γλυκός λόγος της ουσίας Του Ιησού Χριστού.

Εγώ το αλάτι της δικαιοσύνης του πόνου σας αδέρφια μου. Εσείς η αγκαλιά η γλυκιά παιδιά μου… που ζείτε, υπάρχετε και σας σταύρωσαν. Το θέλαμε και έγινε.
Μα θέλουν δεν θέλουν, εμείς η αιώνια Ελλάδα… 
«Ελήλυθεν η ώρα ίνα δοξασθή ο υιός τού ανθρώπου… » ΞΑΝΑ !


Ιωάννης