Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2013

ΛΙΩΣΤΕ ΤΟ ΕΓΩ ΣΑΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΟ ΕΓΩ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ


Λιώστε το εγώ σας αδέρφια Έλληνες στο Εγώ του Χριστού,
Ας παντρέψουμε τα όνειρά μας με την αγάπη που μας χάρισε Αυτός,
ας αδελφώσουμε τις ιδέες μας με την μία ουράνια ιδέα του Ιησού μας του Χριστού και ας ζήσουμε τον παράδεισό μας, όπως στο "Πάτερ ημών" ο Θεός μας ευλόγησε, ώστε εμείς να ζήσουμε τον παράδεισό μας, που Αυτός και εδώ στην γη μας μας χάρισε.
Δεν ήρθε ο Ιησούς ούτε για τον Αβραάμ , ούτε για τους Εβραίους, ούτε για τους Έλληνες, μα ήρθε όπως οι Έλληνες προς τους ανθρώπους.
***

Μα γη σου Έλληνα δεν είναι μόνο το χώμα που πατάς, αλλά και το χώμα που φοράς στον άνθρωπο που κουβαλά την ψυχή σου.
Εγώ ο Ιωάννης σου λέγω: εσύ ο άνθρωπός μου, εσύ η ψυχή η πανάγια. Εσύ η αγάπη και ο ήλιος ο λαμπρός που είναι ότι είναι και ο Πατέρας μας Θεός. Εσύ το εγώ του Έλληνα, εσύ ο Χριστός, εσύ αδελφέ μου, ο ουρανός, εσύ στη γη θεός.
Γη και ουρανός εστί η μάνα και ο γιος, η ψυχή ο Θεός Υιός και εσύ ψυχή μου στο εγώ σου η αγάπη.
Ό,τι αγαπάς καρδιά μου εγώ μου για φως να γνωρίσεις ότι αυτό θερίζεις και δεν δέχτηκες ποτέ του Πατέρα Θεού τους καρπούς της αγάπης να αγγίξεις, γιατί η αγάπη σου Χριστέ τυφλέ είναι αντίχριστη στο εγώ σου, γιατί η κακία, ο φθόνος, το ψέμα και το σκοτάδι είναι το στεφάνι που σου πέρασαν στα μυαλά σου οι Εβραίοι.
***

Μη σπαταλάς τα όνειρά σου σε ψεύτες επώνυμους διδασκάλους που φορούν προσωπεία ελληνισμού και θεοσοφίας την ώρα που σήμερα το εγώ μας στην άλλη άκρη του Ιορδάνη ποταμού πονά, δυστυχεί και ζει στην κόλασή του, για να ζούνε τον παράδεισό τους χάρις στον δικό σου κόπο και το δικό σου αίμα στο τώρα αυτοί που κατέκτησαν με την δικιά τους σοφία την γη.
***

Εγώ ειμί ο βασιλιάς σου, εγώ δεν είμαι το γένος του Ιωσήφ, μα της Παναγιάς σου ο Ιωάννης του Χριστού, το Άγιο Πνεύμα και του Πατέρα μας Θεού προς ημάς η αγάπη.
Εγώ ειμί η αγία του Θεού Σοφία η Εκκλησία του Κολοκοτρώνη, του Μακρυγιάννη, του Πατροκοσμά, του Αγίου Αθανασίου του Άθωνα, των Αγίων ασκητών του Άθωνα και του Αγίου Δισκοποτηρίου της θείας Κοινωνίας του Θεού το Άγιο Αίμα.
***
Εγώ ειμί ο Ιωάννης, εγώ ειμί ο λόγος του Πατέρα και Υψίστου μας Θεού.
Εγώ ειμί η Ορθοδοξία, η Ελλάδα, εγώ ειμί το αίμα του Χριστού.
Εσύ Έλληνα Ορθόδοξε Χριστιανέ είσαι το εγώ του θεού των Εβραίων, που σε έχουν ως ζώο και αποπαίδι μπάσταρδο παιδί όπως σήμερα ελληνικέ λαέ είσαι για την λερναία Ύδρα της ελληνικής βουλής ο Ηρακλής τους.
***

Άκου ημίθεε άνθρωπε: δεν γεννήθηκες μισός στην γη, μα άνθρωπος τουτέστιν ωάριο, σπερματοζωάριο και η αγάπη, όπως αυτά τα 3 είναι αλληλένδετα έτσι κι εγώ ο Ιωάννης ο βασιλεύς ειμί ο λόγος ο αλληλένδετος με το συμφυές το αδιαίρετο και τριαδικό του Πατρός και του Υιού και του Αγίου Πνεύματος το Πνεύμα εγώ το Φως.
Εγώ μαρτυρώ το Φως, κι εσύ ο Θεός μου,
που είσαι πάνω στην ξύλινη γνώση της κατάρας των Ελλήνων από το έθνος των ευσεβών και αξιοτίμων πολιτικών σου.
Ξύπνα Ελλάδα πριν ξυπνήσει ο Θεός,
ξύπνα Ελλάδα και αγαπήστε αλλήλους ως εαυτόν,
ξύπνα Ελλάδα, αληθώς Ανέστη ο Χριστός,
ξύπνα Έλληνα και Ελληνίδα ψυχή, εσύ δεν αγάπησες ποτέ Αυτόν,
ξύπνα άνθρωπε πριν ανοίξει ο ουρανός σου τώρα που έρχεται ο Θεός σου και θα κρίνει ζώντες και νεκρούς, γραμματείς και φαρισαίους και είναι Δίκαιος ο Θεός.
***

Αγαπάτε αλλήλους ως ο Χριστός εμάς και έγινε το ένα ποτήριον, το ένα αίμα και το ένα σώμα και καθαρίστε την εκκλησία από του αντίχριστου ιούδες ρασοφορεμένους ποιμένες ισραηλίτες προδότες, που σας λένε ότι ο Χριστός είναι το γένος Αβραάμ. Ο Χριστός δεν είναι το γένος του Ιωσήφ, ούτε και Εβραίος, μα είναι το γένος της Παναγιάς, του πνεύματος του Α και του Ω. Και ναι, Αγάπη εστί ο Θεός και συγχώρεση, με την καρδιά ενός μικρού αρνίου.

Μα λύκος έρχεται ,του λύκους να καταφάγει εδώ στην γη και τους καννίβαλους ισραηλίτες και παιδεραστές κι όλους εσάς τους αμετανόητους πόρνους και χλευαστές θα καταφάγει η κόλαση που εσείς άνθρωποι σπείρατε και θα λάβετε.
Μετα-νοείτε Έλληνες και αδερφωθείτε, διότι Δίκαιος ο Θεός και ελήλυθεν η ώρα των ανθρώπων Του να βασιλεύσουν εις την αιώνια του Ιησού Χριστού μας την βασιλεία εμάς των Ελλήνων,
των Υιών του Φωτός του ανθρώπου.
***

Ιωάννης άνδρας του αίματος της Παναγίας, βασιλεύς χρισμένος από τον Υιό του Θεού, Έλλην Ορθόδοξος Χριστιανός, δικαστής της 2ας Παρουσίας του Ιησού Χριστού.

Καλή μετάνοια, καλό παράδεισο.